Hercules XPS Diamond 2.0 USB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hercules XPS Diamond 2.0 USB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jol65 21-12-2012

Ik was op zoek naar kleine speakertjes voor thuis, voornamelijk achtergrondmuziek bij het werk. Aangezien het allemaal nogal in het zicht staat mocht het niet te groot zijn. Zo heb ik de Greative GigaWorks T20 snel teruggebracht: teveel aanwezig..... en naar mijn oordeel ook teveel bas, dat leidt af bij het werk.

Er bleven 3 types over: naast deze Philips SRA2210 of 2201 en Logitech Z110 of Z120. De Logitech boxen heb ik niet getest. De Philips 2210 wel.

Het geheel is symetrisch en ziet er netjes uit. Echt klein en door de transparante voet en glimmende zijkanten in facet (diamant) nemen ze de kleur van de omgeving aan.

Symetrisch zei ik al. Vanuit de USB loopt de (dikke) kabel eerst naar de afstandsbediening (60 cm) en dan naar een splitsing (weer 60 cm) dan. de splisting lopen 2 dunnere kabels naar de speakers. Links en rechts zijn bijna niet te onderscheiden; het Hercules merk op de voet moet naar buiten staan. Anders merk je het bij je eerste game wel!